W ostatnich latach wiele biznesów przeniosło lub rozszerzyło swoje działania w internecie. Rynek e-commerce rozwija się dynamicznie, dając jednocześnie wiele możliwości dla przedsiębiorców. Prowadzenie sklepu internetowego to nie lada wyzwanie, zwłaszcza gdy chcemy poszerzyć zakres działań również poza granicami kraju. Pomocną usługą, dla wszystkich prężnie rozwijających się biznesów jest multishop, inaczej zwany również jako multistore. Czym jest multishop? Jakie są zalety rozwiązania? Kiedy warto skorzystać z usługi? Na te i więcej pytań znajdą Państwo odpowiedź w poniższym artykule.

Multishop – czym właściwie jest? 

Usługa multishop lub inaczej multistore to nic innego, jak możliwość prowadzenia kilku sklepów internetowych, którymi można zarządzać za pomocą jednej platformy. Rozwiązanie pozwala na zarządzania zamówieniami z poziomu jednego panelu, co zdecydowanie ułatwia życie przedsiębiorcom. Multishop to dobre rozwiązanie w wielu przypadkach. Z powodzeniem ułatwią proces handlu hurtowego, B2B, a także do mniejszych transakcji. Formy decydują się również na usługę multishop w przypadku prowadzenia wielu niezależnie działających marek oferujących produkty z podobnej branży, natomiast z innym asortymentem. Na usługę warto zdecydować się w przypadku zróżnicowanej oferty produktów, skierowanych do różnych grup docelowych. Multishop daje szansę na rozszerzenie działalności w sieci, zastosowanie kilku walut, metod płatności, języków i wiele więcej. Multistore to szansa na zintegrowanie wszystkich usług marketingowych oraz logistycznych w jednym miejscu. 

Jakie są zalety usługi multishop? 

Korzystanie z usługi multishop daje wiele możliwości. Największą zaletą multishop jest szansa na rozwój firmy, przy jednoczesnej wygodzie zarządzania swoimi sklepami w jednym miejscu. Wpływa to nie tylko na zwiększenie obrotu w firmie, ale także na dużą oszczędność czasu. Z poziomu jednego panelu możliwa jest obsługa klientów, zamówień, reklamacji czy zwrotów. Prowadząc sklepy jednocześnie, przedsiębiorca ma szansę oddzielić handel B2B oraz B2C. Za pomocą usługi właściciel firmy może prowadzić sklepy w różnych językach, celując tym samym w rynek zagraniczny. Rozwój biznesu przy pomocy multishop wyróżnia markę na tle konkurencji. Rozwiązanie ma szczególne znaczenie dla przedsiębiorców, którzy chcą stworzyć osobne katalogi dla każdego z prowadzonych sklepów online. Każdy ze sklepów można dostosować na własne potrzeby, tworząc spersonalizowaną szatę graficzną. Multistore to rozwiązanie idealne dla przedsiębiorców prowadzących kilka lub więcej sklepów w sieci. Zarządzenie nimi to pracochłonne i trudne wyzwanie, jednak z multishop cały proces odbywa się bardzo sprawnie. 

Multishop daje szansę na współdzielenie stanów magazynowych pomiędzy prowadzonymi sklepami. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku koszyka. Funkcje współdzielenia koszyka zakupowego daje szansę klientom na różnorodne zakupy za jednym razem. Mutishop pozwala na wdrożenie wspólnych kodów rabatowych czy przecen. Promocje obejmujące wszystkie sklepy pozwalają na wygodne zakupy w przystępnych cenach. Wybrany sklep może być zbudowany na zasadzie współdzielenia lub też tworzyć całkowicie autonomiczny twór. W ofercie multistore możliwe jest symulowanie konkurencji, dzięki czemu przedsiębiorca może zmaksymalizować swoje wyniki na tle konkurencji. 

Ile kosztuje usługa multistore?

Usługa multishop może być bardzo zróżnicowana cenowo w zależności od wybranego pakietu. Decydując się na wersję podstawową należy przygotować się na jednorazowy wydatek oscylujący w granicach 3000 złotych. Wówczas klienci zyskują podstawową funkcjonalność systemu, standardowy szablon graficzny, a także wdrożenie, uruchomienie oraz aktualizacje. Usługa w pakiecie podstawowym zawiera również instrukcję obsługi. Z kolei, w przypadku rozszerzonej wersji trudno oszacować koszty. Cena jest określana w sposób indywidualny, w zależności od potrzeb i wymagań klienta. Warto jednak dodać, że niekiedy jednorazowy wydatek może okazać się krokiem w kierunku rozwoju sklepu. Rozwijający się sklep wymaga nowoczesnych rozwiązań. W ofercie multishop dostępne są różnorodne funkcje, a korzystanie z rozwiązania może zwiększyć szanse na sukces w sieci. Przed doborem firmy oferującej multistore warto sprawdzić opinie tych, którzy skorzystali z usługi. 

Kiedy warto skorzystać z multishop? 

Z pewnością multishop sprawdzi się w przypadku potrzeby rozróżnienia klientów hurtowych od detalicznych. Oferowany produkt trafi wówczas do odpowiedniej grupy docelowej. Możliwość prowadzenia kilku sklepów naraz to wygoda dla prężnie rozwijających się marek. Na multishop powinny zdecydować się osoby ambitne, dla których rozwój przedsiębiorstwa jest bardzo ważny. Z pewnością usługa ułatwi życie tym, którzy chcą prowadzić wiele biznesów jednocześnie i cieszyć się ich prostym i szybkim zarządzaniem. 

W sieci znajdą Państwo wiele usługodawców oferujących multishop. Przed podjęciem decyzji zalecamy zapoznanie się z ofertą i porównanie dostępnych funkcji, aby wybrać optymalną z wersji. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj